mimmilindberg

Alla inlägg under september 2012

Av Miriam Lindberg - 30 september 2012 16:15

Kom hem för en timme sen från skåelandet. 


Ska berätta lite om hur hajken varit, det började med att vi gick upp halv sex för att komma till Munka-ljungby där starten började 9.50 Vi var lite tidiga så då körde de vi en bit till Statiol och in köpte:   

Jag drack bara en inte alla  så emma jag och helene.


Sen körde vi tillbaka och då väntade vår ledare på oss och så anmälde vi så vi kunde börja gå hela 2 mil ditt vi skulle sova. Vi gick i regn och solsken men humöret var på topp hela vägen.   


När vi hade kommit och gjort några kontroller så gjorde vi en kontroll som var rätt rollig. Man skulle  gå runt med en "husbil" och ta sig fram till mål sånt.    


Ja när vi kom fram så var det en kontroll till och sånt sen tog vi upp tältet och gjorde tacos och sen la vi oss i tältet och snackade snackade och sen somnade. Man var rätt trött efter ha gått 2 mil i 5 timmar. Sen nu i morse så gick vi 2 km till sen var det slut. Men det var en lyckad hajk (hösthajken)  Nu ska jag ta fram matteboken och plugga till provet och lite glosor så vi hörs  puss / mimmi

Av Miriam Lindberg - 29 september 2012 05:49

Nu blir det äta frukost sen åka till bg hämta upp friends sen mot skåneland för lite hajk

Av Miriam Lindberg - 28 september 2012 18:38

Av Miriam Lindberg - 28 september 2012 15:20

Godeftermiddag alla ni där ute  har ni haft en bra dag? Det har jag i alla fall. Började som vandligt vid 08.00 och sen slutade vi vid 9.00 sen kom Lotta och vi fick se jackorna vi kunde beställa  så det blir våra klass jackor. Jag valde en pilot jacka (marinblå) Super snygg, kostar 695 kr.  När det var slut gick vi upp och fikade lite sen kollade jag och madde på film tills emme och bullen kom så åt vi. Sen hade vi engelska och sånt skit sen tog vi bussen hem. Så var min dag idag och nu ska jag packa packa sen  äta sen sova ska upp halv sex i morgon och sen köra till skåneland <3 


Puss/Mimmi 



My dröm pojke (Harry styles ) <3  

Av Miriam Lindberg - 27 september 2012 20:39

Skriver en uppgift från svenskan sen blir de packa in för helgen och sen plugga in för matteproven <3

Av Miriam Lindberg - 27 september 2012 17:52

Här kommer min höst outfit , Cheap monday jeans och gjort sönder de själv med en sax  , skinn jacka från new yorker , kofta från brossan och linne från monkey som inte syns. Halsduk från Gina 

   

Av Miriam Lindberg - 27 september 2012 08:14

Hej sitter på lektion och har matte ,  läraren har genomgång så "försöker" lyssna. Slutar 16.20 så kommer hem vid kvart i sex. Så ska packa sen när jag kommer hem och plugga matte in för provet nästa vecka.   

Av Miriam Lindberg - 26 september 2012 21:27

Kom hem från scouterna för en timme sen. På mötet så planerade vi in för hajken i helgen. Vi ska nämlingen till skåne och vandra några mil och tälta med scouterna i skåne. Det ska  bli kul tycker jag.  Nu ska jag snart lägga mig för pappa fyller 62 år i morgon så måste upp vid halv sex och fira han.  Ska bara lyssna lite på jumpstyle :) <3 puss / Mimmi 

 

Presentation


Välkommen till Mimmis blogg, i denna blogg kommer jag skriva om mitt liv, foto, scouterna, skola, hästar.
Hoppas ni kommer tillbaka hejsvejs puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards