mimmilindberg

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 21:03

Sitter här och är helt slut efter ridningen. Jag fick hästen chandlier som ni ser på bilden där nere. På dressyren så arbetade vi med att rida med raka väga och böjda,  så vi gick  på rakspår och sen volter på kortsidan helt heltenkelt.  Chandlier kan vara så att han undviker att jobba i genom det han ska så han måste man verkligen säga till om han ska lyssna men han är jätte fin och går fram i trav och så. Nu ska jag duscha och ta en kop te och snacka med mammsen. Börjar ju inte förens vid halv två i morgon  ska mjölka kor då. Puss  / Mimmi 


     

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 17:44

Nu avslutar ja kvällen med ett dressyr pass puss

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 14:16

Sitter här och chattar med underbara vänner på facebook, och har laddat ner två filmer som min kompis tipsade om så har sätt lite på den ena och ska se den andra filmen senare. I dag är jag helt fri från pluggande och det är jag väldigt glad över. För jag var ju så duktig  att ta tag i plugget i går. 


Lets go crazy crazy crazy til we see the sun
I know we only met, but let's pretend it's love
And never, never, never stop anyone
Tonight, let's get some and live while we're young. ♥


Åh jag älskar verkligen ID nya låt <3


Puss / Mimmi 


Mina kusiners underbara hund balder 

 

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 07:36

Skinnjacka från New yorker och stickad tjocktröja från en kompis och mjukisar från team sportia 


 

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 07:21

Sitter här och lyssnar på musik ska snart   sminka mig lite och sen  ta cyklen till körskolan och köra i 55 minuter :D <3 Sen ska jag sova och sånt är jävligt trött eftersom vi har studiedag i dag puss <3  

Av Miriam Lindberg - 24 september 2012 00:06

Nu ska ja sova sen så upp vif halv sju godnatt /mimmi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Mimmis blogg, i denna blogg kommer jag skriva om mitt liv, foto, scouterna, skola, hästar.
Hoppas ni kommer tillbaka hejsvejs puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards